Ilyet még nem láttál! 30 napos ingyenes próbaidőszak kampánykezelésre!
Ingyenes próbaidőszak
Van egy szuper terméked és szeretnél belőle minél előbb pénzt csinálni? Van már webáruházad, de elavult és újat szeretnél? Esetleg csak kisebb módosításokra lenne szükséged? A legjobb helyen jársz! Elkészítjük gyors, modern, könnyen kezelhető webáruházad akár 2 hét alatt!
Céges weboldalt szeretnél? Online értékesítenéd szolgáltatásod? Nyűgözd le ügyfeleidet! A piaci igényekhez alkalmazkodva segítünk, hogy kitűnj a tömegből!
Tudd meg hol tartasz és hova juthatsz el az elektronikus kereskedelem világában. Megvizsgáljuk weboldalad műszaki, ergonómiai és marketing szempontból is, ezt követően pedig megmutatjuk, hogy mely területekre kell nagyobb hangsúlyt fektetned.
Adott a termék és a felület, ahol értékesíted. De hogyan csábítsuk oda az érdeklődőket? Hogyan csináljunk az érdeklődőkből vásárlót? Hogyan csináljunk a vásárlókból visszatérő vásárlót? A képlet kulcstényezője az online marketing. Facebook és Google hirdetésekkel visszük sikerre üzleted, az ár-összehasonlító csatornák mellett.
Futnak a PPC hirdetéseid, viszont nem tapasztalod az átütő sikert? Nem elég jók a hirdetések minőségi mutatói? Erről szól a tartalommarketing! Webáruház szövegezéseket, termékleírásokat, blog cikkeket és mindemellett közösségi média bejegyzéseket is készítünk, hogy hirdetéseid és az organikus keresések is hamarabb célba érjenek.
Ne feledd, a hírlevél feliratkozóidból lesznek a leghűségesebb vásárlóid! A megfelelően ütemezett és pozicionált hírlevelek segíthetnek a hírneved elterjesztésében és hozzájárulnak a törzsvásárlói köröd kiépüléséhez. Kezdd el minél előbb, meghálálja magát!
Megoldjátok házon belül, de 1-2 dolgot jó lenne tisztázni? Jól ismerjük ezt a helyzetet, éppen ezért találtuk ki pont neked tanácsadói szolgáltatásunkat. Minden témakörben segítünk, függetlenül attól, hogy kivel dolgozol együtt.
Amikor minket választasz, egy kézben tarthatod webáruházad és online marketing csatornáid. Fejlesztőként tudjuk, hogy milyen műszaki elvárásoknak és tartalmi elemeknek kell eleget tenni, illetve marketingesként tisztában vagyunk vele, hogy milyen vevőszerző módszereket kell kiaknázni egy webáruház vagy weboldal menedzselése során.