Ilyet még nem láttál! 30 napos ingyenes próbaidőszak kampánykezelésre!
Ingyenes próbaidőszak
Eljutottunk odáig, hogy webshop indításán töröd a fejed. Na de miért pont egy Unas webáruház legyen a befutó, amikor kvázi ingyen lehet egy WooCommerce webáruházad? Egy kicsit árnyaltabb a kép, mint gondolnád, ezért most körbejárjuk, hogy milyen lépésekre is kell figyelned és mi alapján válaszd az Unas bérelhető megoldását. Ráadásul ne feledd: nincs ingyen vacsora! Valamivel fizetni fogsz az ingyenesnek tűnő rendszerért is.
Elolvasom
Olvasmányos cikkeinkben olyan érdekes marketing témaköröket feszegetünk, melyek egy kezdő webshop tulajdonosnak igen sok fejtörést okozhatnak. Olvass, informálódj, tanulj és fejlődj velünk. Ne sajnáld az időt, képezd magad és meglátod, a befektetett idő megtérül! Viszont egy dolgot ne felejts: nincs ingyen vacsora!
Hivatalos Google Partnerként felelős marketing ügynökség vagyunk, garantáltan elsők között számolunk be a keresőóriás legújabb funkcióiról, melyeket így te is a konkurenciát megelőzve alkalmazhatsz. Aktuális Google Partner státuszunkat ide kattintva ellenőrizheted.
Ha úgy érzed, hogy nem elegendő az információ, amit itt olvasol és további segítségre lenne szükséged a témában, esetleg konkrét projekttel akadtál el, keress minket bátran és rövid időn belül egy gyors konzultáció alatt igyekszünk segítséget nyújtani. Amennyiben ez sem volt elég és szívesen dolgoznál együtt velünk, kérj ajánlatot és közösen sikerre visszük üzleted!
Nemrégiben két új italmárka is megjelent - vagyis a köznyelvben dropolt - a hazai piacon: A BALAZS KICKS sneaker-webshop tulajdonosa, Pachert Balázs és Balogh Levente közös projektje, a ZORD debütált szinte egy időben a fiatalok körében népszerű WhisperTon által megálmodott Sparkly nevet viselő italmárkával. Egyre többen rukkolnak elő saját italokkal, de mi lehet ennek hátterében?
A Temu nevű kínai webáruházzal valószínűleg csak az nem találkozott, aki nincs fent különböző közösségi oldalakon. Az elmúlt néhány hónapban rengeteg hirdetéssel csábították a felhasználókat Facebook-on és Google-ön keresztül egyaránt.
Ha új ügyfelekhez szeretnénk eljutni az internet segítségével, akkor két lehetőség közül választhatunk: az organikus elérést és a fizetett hirdetések használatát vehetjük számításba.
Hoztunk 5+1 tippet amiket érdemes figyelembe venni annak érdekében, hogy hírleveleid elkerüljék a spam mappát és sikeresen landoljanak célközönségednél.
Számíthatunk kihívásokra és újdonságokra is a következő évben. Nézzük, hogy milyen marketing trendek várhatóak majd 2023-ban.
Ismerős, amikor egy-egy népszerűbb termék már azelőtt elfogyna, hogy rendelni tudnál belőle? Ez a scarcity marketing!
Sokféle akadály és hirdetési hiba merülhet fel hirdetések közben, azonban ezeknek egy része kivédhető lehet. Nézzük miket kerülj el!
Nekünk, marketingesek mániánk a hozzáadott érték. De miért olyan fontos ez, miért kell kitűnni a többiek közül és mivel teheted meg?
Vészesen közeledik az év egyik legfontosabb eseménye az e-kereskedelem szempontjából, ami nem más, mint a Black Friday. Idén hivatalosan november 25-re esik, de most is biztosan lesznek olyanok, akik ettől eltérnek.
Nem számít, hogy most indulsz vagy már évek óta a piacon vagy, a tartalomgyártás mindig különösen fontos és ez lehet az egyik versenyelőnyöd!
Rengeteg tényezőn múlik a sikeres webshop és ha már csak egy is félremegy ezek közül, lehet hogy minden odaveszett. Mit tehetsz a sikerért? Első sorban légy kitartó, és következetes, na meg persze türelmes!
Ingyenes marketingeszközök arzenáljával találkozhatsz a piacon, melyek előre vihetik vállalkozásod. Te használod őket? Nagyon hasznosak és még fizetni sem kell értük, mindenképp érdemes kipróbálnod, ha eddig nem tetted volna.
Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik. Szerencsére vannak remek ingyenes marketing eszközök is, de nézzük neked mire van szükséged!
BNPL, azaz Buy Now, Pay Later, lassan megkerülhetetlen lesz az úgymond "ingyen" áruhitel az online világban, érdemes kihasználnod már most!
Azzal bizonyára nem árulunk el nagy titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. De ne aggódj, még véletlen sem szeretnénk eltántorítani, csak kicsit felnyitni a szemed és megmutatni, hogy ez nem egyemberes feladat és az ördög bizony a részletekben rejlik! Hiszen egy jól működő, sikeres webshop tulajdonosának lenni az egyik legjobb dolog, ami történhet veled! Hónapról hónapra követheted, ahogy "felnő" a shop és egyre több, és több bevételt termel majd.