Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
TikTok hirdetés tények és tévhitek

TikTok hirdetés tények és tévhitek

Óriási szeletet hasít az új platform a közösségi médiából. Egyre kevésbé megkerülhető, nézzünk hát néhány TikTok hirdetés tényt és tévhitet.

Jan 29
2022
09:00
Ádám
Ádám
2022.01.29 09:00
Marketing
TikTok
Szűrés törlése
Jan 29
2022
09:00

Tiktok hirdetés

TikTok: A tini celebek játszótere

Valamikor ez az állítás még biztosan megállta a helyét, azonban mára már ez közel sem csak zenére tátogásról és ugrándozásról szól. Már Magyarországon is gyűlnek a sikersztorik, hogy mikre képes a TikTok. Szóval verd ki a fejedből azt a sztereotípiát, hogy itt csak és kizárólag a fiatalabb korosztályt lehet megszólítani értelmetlen őrültségekkel.

Egyre nagyobb arányban vannak jelen a 25+-os korosztályból és rohamosan bővül a vállalatok köre is a platformon. A TikTok hirdetés már elérhető a KKV szektor számára is és egyre több létjogosultsága van ennek a marketing csatornának is.

Valóban rabul ejt?

Ha próbáltad már, akkor biztosan Te is tapasztaltad, hogy egyszerűen nem tudod letenni. A legnagyobb különbség a Facebookkal, vagy Instagrammal szemben, hogy a TikTokon nem csak egy szűk réteg tartalmait nézed meg, hanem mindenki másét is.

Míg az előbbi felületeken sokszor csak az ismerőseink és követett személyek eseményeit érjük el, a TikTok arra motivál minket, hogy olyan emberek tartalmait is nézzük meg, akikkel lehet, hogy egyébként nem is találkoznánk. Kétségtelenül nagyon élvezhetőek a rövid videós tartalmak, sokkal inkább a telefon kijelzője elé ragasztja az embert, mintha csak képes tartalmakat néznénk.

A TikTok beszippant


Elképesztő organikus eredmények Tiktok tartalomgyártással

Ha egy jól felépített stratégiával és érdekes tartalommal indulsz a felületen, akkor szinte garantált a siker.

Míg a Facebookon és az Instagramon már szinte csak hirdetéssel juttathatjuk el az üzenetünket a célközönségünkhöz, addig itt elképesztő gyorsan lehet elérni organikusan a célközönséget. Persze nem minden vállalkozás alkalmas rá, a legjobban személyes brand építésre lehet használni. Akár a személyes, akár a vállalati márka építése a cél, minden esetben jókora befektetett idővel kell kalkulálni. Csak akkor érdemes belekezdeni, ha ténylegesen van rá kapacitás.

Sajnos itt kezdődik a hátránya. Egy átlagos KKV gondolhatja, hogy nem engedheti meg magának, hogy ütős videókkal kápráztassa el közönségét rendszeresen, így egyelőre marad a jobb anyagi helyzetben lévő cégek és a tehetséges vállalkozók játszótere.
Ezt felejtsd el! Számos lehetőséged van betörni az új piacra, csak egy kis találékonyságra lesz szükséged.

A weboldal, ami még a Google-t is lenyomta

Szinte elképzelhetetlen, hogy az évekig önkényuralommal az első helyezett Google-t sikerült lenyomnia a TikToknak, pedig megtörtént!

2021-ben a CloudFlare összegzése szerint a TikTok volt a legtöbbször felkeresett oldal. Mondhatnánk, hogy a pandémia hozzájárult a sikerhez, de ha jobban megnézed, hogy amíg 2020-hoz képest a TikTok a 7. helyről lépett a dobogóra, a Netflix 2 helyezést rontott, így ez csak mellébeszélés.

Az igazi titok a másságban rejlik. Próbálnak a Facebookhoz hasonló platformot építeni, de jobban, másképp, amivel sokkal több felhasználót érhetnek el és következő 1-2 évben valószínűleg már olyan trendeket láthatunk, amit maga a Facebook fog másolni.

Felejtsd el a korábban bevált hirdetési módszereket, a Tiktok a jövő

Na, itt aztán semmi nem fog működni, ami eddig működött. A TikTokon nem működnek az apró trükkök, amik sikeressé teszik a Google Ads kampányaid és a Facebook hirdetés tippek sem válnak be. Eleve nagy változást jelent, hogy a megszokott kreatív tartalmak helyett ide videós tartalmat kell gyártanod. De nem azokat a sablon mozgóképes kis összevágott, stock videós tartalmakat. Ide minőségi, szórakoztató vagy érdekes tartalom kell.

Ha esetleg nem tudod hogy kezdj hozzá, arra is van lehetőséged, hogy TikTok influenszereknek add ki a meló nagy részét, jó pár példát láthatunk erre is.

Ha letöltöd az alkalmazást és elkezded használni egész biztos, hogy közelebb leszel már a megoldáshoz és ahhoz, hogy a Te esetedben hogy lehet beépíteni a kommunikációba ezt a platformot. Az is lehet, hogy erre egyáltalán nem lesz szükséged, ez nem feltétlenül gond, nem kell mindenhol jelen lenned. Ha viszont releváns számodra a TikTok célközönsége, akkor minél előbb vágj egy szeletet a tortából, de ne feledd, nincs ingyen vacsora!

A TikTok hirdetés is ugyanúgy működik, mint bármi más az e-kereskedelemben, a stratégiaalkotás elkerülhetetlen! Tervezd meg, hogy mit szeretnél elérni, mikor és mit fogsz publikálni, próbáld meg tudatosan felépíteni a csatornád, ne pedig indokolatlan macskás videókkal rakd tele a céges profilod, azzal nem fogsz sikereket elérni.

A TikTok tanulság

Bárki, bármit mondott a TikTokról, vonatkoztass el tőle! Töltsd le az alkalmazást, próbáld ki bátran, kísérletezz, vágj bele!

Ha úgy gondolod érdekel ez a világ és látod benne a lehetőséget, akkor befizethetsz kurzusokra is. Már több kurzus elérhető magyar nyelven is, szóval ebben sem kell kompromisszumot kötnöd. Ha még nem vagy benne biztos, találhatsz olyan "TikTok gurukat", akiknek a profilját követve sok hasznos infóhoz juthatsz, teljesen ingyen.

Amennyiben nem érzed indokoltnak a TikTok jelenléted, töröld az alkalmazást mielőtt még beszippantana és a céged építése helyett ott töltenéd az értékes idődet.

Szükségem van TikTok hirdetésekre!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.