fbpx
agsdix-null
Megjelent: 2021. május 1.
agsdix-null
Szerző: Beri
agsdix-null
Olvasási idő: 5 perc

Milyen buktatók elé nézel webshop indítása során?

Azzal bizonyára nem árulunk el nagy titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. De ne aggódj, még véletlen sem szeretnénk eltántorítani, csak kicsit felnyitni a szemed és megmutatni, hogy ez nem egyemberes feladat és az ördög bizony a részletekben rejlik! Hiszen egy jól működő webshop tulajdonosának lenni az egyik legjobb dolog, ami történhet veled! Hónapról hónapra követheted, ahogy “felnő” a shop és egyre több, és több bevételt termel majd.

Nyereséges webshop indítás

Na, de ne szaladjunk ennyire előre. Kezdjük az elején!

Milyen webshopot szeretnél?

Sokan megkérdezik tőled, pedig valójában nem is értesz hozzá… Hiszen, ha pontosan tudnád, hogy a scriptek a háttérben mit is csinálnak, vagy, hogy hol hibás a CSS, valószínűleg nem is olvasnád ezt a cikket most, de ez csak a jéghegy csúcsa. Persze, egyértelmű egy jó webshop indítása a cél, amit nagyon sokáig tudsz majd gond nélkül használni.

Ezen a ponton jövünk mi képbe, hiszen tőlünk pont ezt kapod meg.

Nagyon sok lehetőség áll előtted, választhatsz saját fejlesztésű shopot, amire tényleg rákölthetsz egy fél vagyont is mire azt hiszed elkészült. Ezután szokott jönni az, hogy valamit elfelejtettél, vagy nem is gondoltál még rá, amihez külön fejlesztés szükséges… Ez az ördögi kör pedig végeláthatatlan, és súlyos összegeket emészthet fel. A teljesen egyedi webáruház egy szuper megoldás, de csak olyan nagy webáruházaknak ajánljuk, akik már stabilan nyereségesek és kinőtték a bérelhető webáruházak nyújtotta lehetőségeket.

Választhatod azt a megoldást is, hogy egy bérelt webáruházat üzemeltetsz. Ez szerintünk a legjobb döntés kezdőként, hiszen egyszerűen kezelhető, átlátható és alacsony a költsége is. Attól sem kell tartanod, hogy egyes funkciók kimaradhatnak, hiszen minden egyedi igényt előre egyeztetünk. Csak akkor állunk neki a munkának, ha biztosan meg tudjuk valósítani az elvárásaidat. Ráadásul minden bérelhető webáruház szuper biztonságos és folyamatosan új funkciókkal bővül, amiért a saját fejlesztőik felelősek.

Mi az, amit neked kell biztosítani az üzlet elindításához?

Egyfelől egy jó termékkört és egy üzleti tervet. Másfelől nagyon szeretünk olyan webshop tulajdonosokkal együtt dolgozni, akik igazán hisznek a sikerben, hiszen így mi is sokkal motiváltabbak leszünk. A realitás talaján maradva, de meg kell határozni azokat a célokat, amikért együtt tudunk majd dolgozni. Viszont ahhoz, hogy sikeresebb legyél, mint a konkurencia, nem árt egy kis versenyelőny.

Ezen a ponton kap kiemelt szerepet a marketing!

Tuti, hogy már Te is hallottad azt a szóbeszédet, hogy a marketing büdzsé fele kidobott pénz, csak sajnos azt nem tudjuk, hogy melyik fele. Na, ezt felejtsd is el!

Alapvetően nincs olyan, hogy kidobott pénz, hiszen minden kampánynak megvan a maga szerepe, persze kivételt képez, ha nem hozzáértő végzi a kampánykezelést, akkor valójában minden pénz kidobott pénz…

Ezen a ponton dől el nagyrészt a webshopod sikeressége is. Olyan nagy zaj van már a neten és annyi konkurens, hogy igen nehéz kitűnni a sok közül. Ezért is van kiemelt szerepe egy megfelelően összerakott marketing stratégiának.

A sikeres webshop indítás egyeik alappillére a marketing!

Milyen a jó marketinges?

Találkoztál már olyannal, aki annyi szakzsargont használt, hogy egy mondatot sem értettél meg rendesen?! Na, pont nem ez a jó marketinges ismérve! Mi tudjuk, hogy neked nem az számít, hogy mekkora a CPC vagy a CTR, esetleg a CPM.

Egy webáruház tulajdonosnak, főleg a webshop indítása után kritikus időszakban csak az eredmény számít és, hogy hónapról hónapra tud-e növekedni a webáruház vagy sem.

A számok mindennél többet elmondanak, mi pedig csak ebben hiszünk. Persze fontosak a fent említett mutatószámok is, viszont nem Neked, webshop tulajdonosnak, ennek ellenére minden mutatót vizsgálunk, de kiemeljük azt, amire egy elfoglalt, sikerorientált vezetőnek szüksége van.

Nem szeretjük a mellébeszélést és nem érvelünk azzal, hogy bár csökkent a bevétel az előző hónaphoz képest, de sokkal alacsonyabb lett a CPC (=kattintásonkénti költség). Hiszen mi a fontos neked?

  • Hogy az átkattintás átlagosan a hónapban csak 25 Ft volt, ezzel kétszer annyi embert behozva a shopba, mint ezelőtt, de azok közül nem vásároltak annyian, mert rosszul pozícionáltak a hirdetések,
  • vagy inkább 100 Ft-ot adni olyan kattintásért, amiből utána vásárolnak valóban?

Még szép, hogy jobban megéri drágábban minőségi látogatókat hozni! Ha pedig úgy érzed, hogy kell egy kis szakmai segítség, akár a webshop indítása során az elkészítésében, a marketingben, vagy a stratégiában, akkor kérj ingyenes konzultációt, keress minket bizalommal!

Sikeres webshop indítása!