Online marketing blog cikkek
Maradj velünk naprakész a legújabb marketing trendekkel kapcsolatban. Olvasd el tapasztalataink és ügyfeleink sikerei alapján íródott trükkjeinket és tippjeinket szakmai blog cikkeinkben, melyek átsegítenek az e-kereskedelem buktatóin.
Legnépszerűbb cikkünk
Legfrissebb blog cikkeink
2023-as online marketing trendek
Számíthatunk kihívásokra és újdonságokra is a következő évben. Nézzük, hogy milyen marketing trendek várhatóak majd 2023-ban.
Scarcity marketing
Ismerős, amikor egy-egy népszerűbb termék már azelőtt elfogyna, hogy rendelni tudnál belőle? Ez a scarcity marketing!
5 hirdetési hiba, amit semmiképp ne kövess el
Sokféle akadály és hirdetési hiba merülhet fel hirdetések közben, azonban ezeknek egy része kivédhető lehet. Nézzük miket kerülj el!
Az a fránya hozzáadott érték
Nekünk, marketingesek mániánk a hozzáadott érték. De miért olyan fontos ez, miért kell kitűnni a többiek közül és mivel teheted meg?
Black Friday 2022 – Hogyan készülj fel?
Vészesen közeledik az év egyik legfontosabb eseménye a webshopok és e-kereskedelem szempontjából, ami nem más, mint a Black Friday. Idén november 25-re esik, de most is lesznek olyanok, akik ettől eltérnek.
Tartalomgyártás alapok
Nem számít, hogy most indulsz vagy már évek óta a piacon vagy, a tartalomgyártás mindig különösen fontos és ez lehet az egyik versenyelőnyöd!
A sikeres webshop titka
Rengeteg tényezőn múlik a sikeres webshop titka. Ha már csak egy is félremegy ezek közül, lehet, hogy minden oda van. Mit tehetsz a sikerért?
Ingyenes marketingeszközök
Ingyenes marketingeszközök arzenáljával találkozhatsz a piacon. Érdemes kipróbálnod ezeket, ha eddig nem tetted volna.
Marketing csatornák, amiket érdemes kihasználnod
Főleg indulásnál jelent ez óriási fejtörést, hogy melyik marketing csatornák azok, melyekre szükségem van és melyek, amik csak a pénz viszik.
Buy Now, Pay Later (BNPL)
BNPL, azaz Buy Now, Pay Later, lassan megkerülhetetlen lesz az úgymond „ingyen” áruhitel az online világban, érdemes kihasználnod már most!
Milyen buktatók elé nézel webshop indítása során?
Bizonyára nem árulunk el titkot, hogy számtalan buktatóval szembesülsz majd a webshop indítása során. Az ördög mindig a részletekben rejlik…
Konverziómérés és ami mögötte van
Konverziómérés mindenek előtt! Nem elegendő, ha jók a megérzéseid, ha a számok mást mutatnak, akkor valami nincs rendben, ideje belemélyedni!
A vásárlói élmény növelése – avagy itt az ideje a vásárló fejével gondolkodnod
Megakadtál egy szinten, nem tudsz előrébb jutni? Kipróbáltál már mindent, de nem jön a siker? A vásárlói élmény növelése a következő feladat!
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása
Nem rég jelentette be a Google, hogy új funkciót vezetnek be, Ez pedig nem más, mint a Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása.
Mekkora marketing költség javasolt induláshoz?
Sokszor kapunk kérdést, hogy mekkora marketing költség szükséges egy induló webáruháznak. Nézzük, mik az általánosan elfogadott javaslatok.
Performance Max kampány tapasztalatok
Már lassan nem lesz választási lehetőség Performance Max kampány vagy Shopping kampány között, ezért elhozzuk a gyakran ismételt kérdéseket.
Google Analytics 4, mint kötelezettség
Eljött az idő, a Google Analytics 4 most már kötelező, ha nem akarsz lemaradni. Kezdd el az adatgyűjtést még ma!
Organikus forgalom növelése hatékonyan
Az e-kereskedelemben az organikus forgalom növelése kritikus pont, sokan nem is fektetnek erre kellő figyelmet. De mire van szükséged hozzá?
Kulcsszavak a Google Ads-ben
Mondhatnánk azt is, hogy a kulcsszavak a keresési hirdetések alfája és ómegája! Nagyon fontos, hogy mit és milyen egyezéssel használsz!
Kommentkezelés, bejegyzések moderálása – Miért fontos ez?
Már a kommentkezelés szótól is kiráz a hideg? Mindig ezt szajkózzák neked a marketingesek? Akkor olvasd el cikkünket, hiszen ez nem véletlen.
Email marketing, valóban eljárt már felette az idő?
A rövid válasz: nem! Több jó tippet is hozunk, hogy miért gondoljuk úgy, még mindig megállja a helyét az email marketing. Nézzük hírlevél típusonként a dolgot.
Apró trükkök, hogy eredményes Google Ads kampányokat futtass
Sok összetevője van, hogy mitől lehet eredményes Google Ads kampányokat futtatni. Az ördög a részletekben rejlik, nézzük mire kell figyelned!
TikTok hirdetés tények és tévhitek
Óriási szeletet hasít az új platform a közösségi médiából. Egyre kevésbé megkerülhető, nézzünk hát néhány TikTok hirdetés tényt és tévhitet.
Ne a nagy multikat vedd alapul stratégiaalkotás során
Bezzeg a nagyok, ők is ezt csinálják, akkor mi miért ne? Talán felmerült már benned is a kérdés stratégiaalkotás során, de lebeszélnénk róla.
Miért nem vagy még online? Avagy webáruház indítás okosan!
Ha még sosem tetted fel ezt a kérdést magadnak, vagy már számtalanszor feltetted, de mégsem lépted meg: webáruház indítás okosan!
Kosárelhagyás csökkentése a gyakorlatban
Már csak egy egészen pici hiányozna, hogy leadja a rendelését, de mégis továbbáll a látogató. De hogyan működik a kosárelhagyás csökkentése?
Hova szeretnél eljutni, mi az üzleti terv?
Webshop indításakor nem az a cél, hogy egy kis kiegészítést szerezz a fizetésed mellé, de mi a megoldás? Üzleti terv vagy sodródás az árral?
Marketingstratégia az új évre
Marketingstratégia mindenek előtt! Ha eddig nem vetted volna komolyan, akkor az új év alkalmával itt az ideje elkezdeni!
Karácsonyi kampányok buktatói
Sok webshop életében ez a legfontosabb időszak és nagy hangsúlyt fektetnek a karácsonyi kampányok minőségére. Nézzük mire kell figyelned!
Facebook hirdetés tippek
Jól futnak a Google hirdetések, de valamiért a Facebook gyenge? Facebook hirdetés tippek, hogy ne legyenek sikertelen hirdetéseid.
Olvasmányos cikkeinkben olyan érdekes marketing témaköröket feszegetünk, melyek egy kezdő webshop tulajdonosnak igen sok fejtörést okozhatnak. Olvass, informálódj, tanulj és fejlődj velünk. Ne sajnáld az időt, képezd magad és meglátod, a befektetett idő megtérül! Viszont egy dolgot ne felejts: nincs ingyen vacsora!
Hivatalos Google Partnerként felelős marketing ügynökség vagyunk, garantáltan elsők között számolunk be a keresőóriás legújabb funkcióiról, melyeket így te is a konkurenciát megelőzve alkalmazhatsz. Aktuális Google Partner státuszunkat ide kattintva ellenőrizheted.
Ha úgy érzed, hogy nem elegendő az információ, amit itt olvasol és további segítségre lenne szükséged a témában, esetleg konkrét projekttel akadtál el, keress minket bátran és rövid időn belül egy gyors konzultáció alatt igyekszünk segítséget nyújtani. Amennyiben ez sem volt elég és szívesen dolgoznál együtt velünk, kérj ajánlatot és közösen sikerre visszük üzleted!