Webmaister.hu

Ajánlatkérés

Webmaister.hu
  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog

Ajánlatkérés

  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása

Google Ads javaslatok automatikus alkalmazása

Még április közepén jelentette be a keresőóriási, hogy új funkcióval bővülnek a Google Ads javaslatok, Ez pedig nem más, mint az automatikus javítások alkalamzása. Elsőre talán kicsit rosszul hangzik, hiszen mindannyian találkoztunk már a Google rendszer javaslataival, amik között akad jó néhány, ami megkérdőjelezhető. Szerencsére Google Ads partnerként már jóval a publikus béta megjelenés előtt kipróbálhattuk az új funkciókat, így van miről beszámolnunk.

Jún 18
2022
09:00
Ádám
Ádám
2022.06.18 09:00
Marketing
Google
Szűrés törlése
Jún 18
2022
09:00

Google Ads

Megnéztük, leteszteltük, nézzük mire jutottunk!

Először is, hol találod: Ha rákattintasz a javaslatok menüpontra, akkor jobb oldalt felül lesz egy kis ikon. Még csak a béta verzió érhető el, Automatikus javítások néven lesz.

Ha már most megijednél, hogy ezzel az összes alatta lévő javaslathalmazt elfogadnád, ne aggódj, kattints rá nyugodtan, itt még nem történik semmi.

Ajánlattétel és költségkeret

Alapvetően 3 fő részből áll a beállítási menü, ebből az elsőt mi egyből ki is hagynánk. Itt ugyanis ajánlattétellel és költségkerettel kapcsolatos dolgokat tudnánk engedélyezni a Google számára, ezt azért jobban szeretjük mi magunk kézben tartani, viszont akik eddig is automatikus ajánlattételt alkalmaztak, nyugodtan kipróbálhatják ezt is.

Ajánlattétel és költségkeret

Kulcsszavak és célzás

Na, ez már érdekesebb kategória, hiszen sok olyan lehetőséget tudunk bekapcsolni, amivel igazából nincs vesztenivalónk. Ugyanakkor a kulcsszókutatást érdemes előre megfontoltan végezned.

1. Bővítheted hirdetéseid elérhetőségét a Google keresési partnereivel

Itt tulajdonképpen, ha új platform lép be a Google rendszerébe, nem kell azt manuálisan egyesével a kampányokon belül beállítgatni, hanem a rendszer automatikusan elvégzi azt helyettünk. Plusz ráadás, hogy, akik ezt nem állítják be, azokhoz képest már lesz versenyelőnyöd is és máris közelebb kerülsz, hogy lenyomd a konkurenciát.

2. Redundáns kulcsszavak eltávolítása

Már nem kell azon aggódni, hogy esetlegesen maradtak felvéve olyan kulcsszavak, amikre nincs is szükségünk, hiszen a rendszer minden ilyet eltávolít majd.

3. Ütköző kizáró kulcsszavak eltávolítása

Ha esetleg maradtak volna bent a kizáró kulcsszavak között olyan kifejezések, melyekre célzunk, akkor könnyű helyzetben vagyunk, a rendszer ezeket eltávolítja helyettünk.

4. Közönségek hozzáadása jelentéskészítés céljából

Nyugodtan bekapcsolhatod, ezt később az elemzések során tökéletesen felhasználhatod, teljesen kockázatmentes.

5. Dinamikus keresési hirdetések létrehozása

Van egy olyan lehetőségünk is, hogy megengedjük a rendszernek, hogy dinamikus keresési hirdetéseket létrehozzon. Ezt abban az esetben teszi meg, ha úgy gondolja, hogy az adott keresésre relevánsabb hirdetést tudna megjeleníteni, mint amik létre vannak hozva.
Ezzel azért óvatosabbak vagyunk, mint a fenti 4 lehetőséggel, de azért érdemes kipróbálni.

Itt fontos, hogy a webhely tartalma alapján hozza létre az új hirdetéseket, tehát egyre nagyobb a hangsúly azon, hogy az oldalon megfelelő minőségű tartalom szerepeljen. Ha eddig esetleg ezt kicsit, vagy nagyon elhanyagoltátok, akkor gőzerővel dolgozzatok rajta és ideje nagyobb hangsúlyt fektetni a tartalomgyártásra!

Kulcsszavak és célzás

Miket ne fogadjak el?

Természetesen nem javasolunk mindent elfogadni. Nézzük azokat a beállításokat, amit mi nem állítanánk be.

1. Kizáró kulcsszavak hozzáadása

Kétséges lehet, hogy mit ítél meg kizáró kulcsszónak a rendszer, illetve mi alapján teszi ezt, így egyeltőre mi ezzel nem érdemes kísérletezni.

2. Új kulcsszavak hozzáadása

Itt is szintén a fenti probléma merült fel. Továbbá azért már láttunk pár cifra javaslatot új kulcsszó hozzáadására, így ezzel nem kockáztatnánk, az a biztos ha mi tartjuk ezt kézben.

3. Kulcsszavak általános egyezésű vagy kifejezésegyezésű verzióinak hozzáadása

A Google Ads javaslatok között ki ne találkozott volna azzal, hogy vegye fel kulcsszavaihoz hasonló szavakat általános egyezéssel is?! Természetesen nem véletlen nem vettük fel, így mi nem szeretnénk azt sem, ha a rendszer magától felvenné ezeket.

4. A meglévő kulcsszavak módosítása általános egyezésre

Az előző ponthoz nagyon hasonló, viszont ebben az esetben csak a már hozzáadott kulcsszavak általános egyezéses változatait adja hozzá, új, hasonló kulcsszavakat nem vesz fel. Ennek ellenére ezt sem akarjuk, jobb ezt kézben tartani.

5. Megjelenítést nem eredményező kulcsszavak eltávolítása

Ugyan csak 1 év után távolítja el a kulcsszavakat, így ez a legkevésbé rizikós opció a nem ajánlott tételek közül, de mi ezzel is úgy voltunk, hogy maradunk inkább a manuális beállításon.

6. A célzás kibővítésének használata

Amennyiben ezt bekapcsoljuk, az algoritmus a display hirdetéseink közönségét elkezdi bővíteni, így több emberhez juthatunk el, de vajon mennyire releváns az a kibővített célközönség? Mi nem kockáztatunk, ezt inkább kihagyjuk!

Hirdetések és bővítmények

Itt még 2 javítási módszert találunk, amiket szerintünk érdemes megpróbálni. Az egyik az optimalizált hirdetésrotáció használata. Ezzel biztosan nincs semmi veszítenivaló, hiszen miért ne szeretnénk azt a hirdetést megjeleníteni, ami várhatóan nagyobb aktivitást vált ki?

A másik már egy kicsit komplexebb, hiszen azt is megengedhetjük a rendszernek, hogy reszponzív keresési hirdetéseket hozzáadjon, hogy relevánsabb legyen a hirdetésünk. Mindenki eldönti, hogy ezt szeretné-e a Google-re bízni, szerintünk érdemes lehet kipróbálni, de csak óvatosan!

Hirdetések és bővítmények

Google Ads javaslatok – Igen vagy nem?

Ha még mindig lennének kétségeid, hogy ezt neked megéri-e beállítani, akkor van egy jó hírünk! Egyrészt minden beállítást természetesen, bármikor visszavonhatsz. Ha úgy gondolod, hogy nem hatékony vagy csak megnehezíti a munkát, egy kattintással ki tudod kapcsolni.

Jó hír továbbá, hogy nem kell a kampányokat bújni, hogy vajon volt-e módosítás, mert van egy előzmények fül is, ahol a rendszer minden egyes változást kilistáz nekünk. Ráadásul, nem csak kilistázza, hanem vissza is tudod vonni az adott módosítást, illetve módosítani is tudsz rajta. Tehát, ha a rendszer létrehozott neked egy új hirdetést, de annak a szövegébe kicsit belenyúlnál, akkor arra is van lehetőség.

Megnyugtatásképp, ha bárki beállítja az automatikus javításokat, nagy valószínűséggel eleinte semmi nem fog történni.

A módosításokat a rendszer nagyon óvatosan kezdi el, tehát emiatt sem kell aggódni. Emellett azt is tudnod kell, hogy a webhely tartalma, a hozzáadott kulcsszavak és a korábbi hirdetéseid alapján alkotja a hirdetéseket, így mostantól még fontosabb, hogy minőségi tartalmat gyárts!

Ha pedig már nagyon belejöttél a javaslatok alkalmazásába, olvasd el az eredményes Google Ads kampányok titkait!

Miért érdemes ingyenes ajánlatot kérned?

Webmaist előny:Teljesen ingyenes, nem terhel kötelezettség
Webmaist előny:Ha nem fogunk együtt dolgozni, akkor is tanulhatsz belőle
Webmaist előny:Ismerjük a problémáid, így hamar közös nevezőre jutunk
Webmaist előny:Nem sértődünk meg, ha versenyezteted az ajánlataidat

Ajánlatkérő űrlap

Vissza
Webmaister online jelenlét

Online jelenlét A-tól Z-ig

Webáruház tulajdonosként pontosan tudjuk, hogy milyen szempontoknak szeretnénk, ha megfelelne webáruházunk. Éppen ezért vállalkozásunk fő profilja a teljeskörű szolgáltatás, egészen a webáruház elkészítésétől a tartalommarketingen és hírlevelezésen át az online marketing kampánykezelésig.

Webmaister hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre

Webmaister telefon Telefon: +36-30/913-5283

Webmaister email Email: hello@webmaister.hu

Webmaister közösségi média Kövess minket: Webmaister Facebook Webmaister Instagram Webmaister LinkedIn Webmaister TikTok

Hivatalos Google partnerek vagyunk

Webmaister Kft. - Hivatalos Google Partner

Hivatalos Unas partnerek vagyunk

Unas partner

További partnereink

Cookiebot
Cookiebot hivatalos partner
Usercentrics
Optimonk
SalesAutopilot
Billingo
TrustIndex
CWEB
Utánvét Ellenőr
Canva
FogyasztóBarát
  • Kezdőlap
  • Ajánlatkérés
  • Marketing mindenkinek
  • Karrier
  • Blog
  • Adatkezelés
  • ÁSZF
  • Kapcsolat

Copyright © 2025 Webmaister.hu - Webmaister Kft. Minden jog fenntartva!

  • Marketing
  • Időpontfoglalás
  • Szolgáltatások
    Szolgáltatások
    • Tuninglabor
    • Marketing
    • Webáruház készítés
  • Unas
    Unas
    • Unas fejlesztések
  • Referenciák
  • Blog
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhetsz, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.